.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح شهید عجمیان در ۵۵۰ مدرسه مازندران
معلمان و دانش آموزان مازندرانی در طرح شهید عجمیان در حال بهسازی ۵۵۰ مدرسه هستند
اجرای طرح شهید عجمیان در ۵۵۰ مدرسه مازندران

به گزارش شمال نیوز ، حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۱۰ هزار مدرسه کشور تابستان امسال در طرح شهید عجمیان بهسازی می‌شوند، گفت: از مجموع از ۳۹۰۰ مدرسه استان ۵۵۰ مدرسه مشمول اجرای این طرح شدند که معلمان با مشارکت دانش آموزان در قالب گروه‌های جهادی در حال بهسازی مدارس هستند.

 

او رنگ آمیزی مدارس، رسم دیوارنگاره و محوطه سازی را از جمله اقدامات برای اجرای بهسازی مدارس اعلام کرد و افزود: این طرح به صورت ویژه در مدارس مناطق حاشیه‌ای، کم برخوردار و روستایی انجام می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: بهسازی ۳۰۰ مدرسه استان اکنون به اتمام رسیده است و مابقی نیز تا مهر ماه انجام می‌شود.

 

حسین کمالی گفت: ۱۶ میلیارد تومان امسال برای اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف ساخت سالن ورزش و چمن مصنوعی در مناطق کمتر برخوردار استان و ۱۶ میلیارد تومان نیز برای تجهیز هنرستان‌ها اختصاص یافته است.

 

او با بیان اینکه ۱۸ مدرسه و سالن ورزشی در هفته دولت امسال بهره برداری می‌شود، افزود: ۱۲۵ طرح نیمه تمام آموزشی در استان وجود دارد که برای سرعت در تکمیل آن به مشارکت خیران و کمک دولت نیاز است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: اعتباراتی که دولت به عنوان سرانه مدارس به استان مازندران اختصاص داده است خوب است، اما با توجه به هزینه‌های مدارس شاید پاسخگو نباشد.

 

کمالی گفت: ۲۴ میلیارد تومان در دو سال گذشته به عنوان سرانه مدارس بین مدارس استان توزیع شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.